  • Date: Fri, 23 Nov 2007 17:16:54 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ABORCJA dys.

    Szerszen wrote:

    > to nie ma nic wspolnego z edukacja, to powazny uraz psychiczny, czesta
    > reakcja na taki uraz jest wlasnie wyparcie

    Przez błędną, a wręcz chorą, indoktrynację przez tzw. społeczeństwo.
    Pełne hipokrytów, którzy twierdzą, że "te sprawy" są wstydliwe i nie
    należy o nich mówić. I potem wielki szok, bo np. dziewczynka dostała
    pierwszego okresu i nie wie, co się dzieje.

    Poza tym: powiedz mi, jaka wg. ciebie będzie normalna reakcja na wypadek
    rowerowy powodujący "zgubienie" paru zębów? Co zrobi przytomna i ogólnie
    nie połamana, tylko nieco "wstrząśnięta" ofiara takiego wypadku?

    [ciach]

    > a ty pamietasz ze mieszkasz w polsce, bo cos mi sie wydaje ze zapomniales

    Nie wiem, gdzie ty mieszkasz, ale ja mieszkam w Polsce, a nie w jakiejś
    'polsce'.

    > sam dostales wpierdziel od ochroniarzy bo robiles foty centrum
    > handlowego, wiec po co taki pieprzysz

    A jaki to ma związek?