  • Data: 2007-11-23 16:21:45
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:

    > Nie zagraża?
    >
    > Ok, bezpośrednio może nie. Ale wyobraź sobie taką sytuację:

    [ciach]

    > Co w takim przypadku może ją czekać? Jakiś zakład opiekuńczy? Czy może
    > po prostu ulica, ćpanie itp.? A jakie mogą być dalsze konsekwencje ulicy
    > i ćpania?

    W ten sam sposób można udowadniać, że np. ciemny kolor skóry jest
    niebezpieczny i należy go zlikwidować - w końcu są miejsca, gdzie za
    samo bycie czarnym można zostać zlinczowanym.

    I vice versa ;)

    W podanym przez ciebie przypadku winę ponosiliby wyłącznie rodzice tej
    dziewczyny. To co? Zlikwidować? ;->

    > * - przypadek w pewnym stopniu realny - znałem kiedyś 15-latkę biorącą
    > tabletki od 2 lat, czyli od kiedy miała 13 lat. Tyle tylko, że tej
    > realnej udało się nie zajść.

    Albo świat jest mały, albo to nie jest rzadkie zjawisko ;)