    From: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: A wiec mam klienta, który mi nie zaplacil za usluge IT...
    Date: Thu, 16 Dec 2010 22:20:42 +0100

    Stasio z Pionek napisał(a):
    > za to jest paragraf
    Wszystko ma swoją cenę. Kwestia kalkulacji.

    Przykład 1.
    Złodziej ukradł radio z samochodu. Łapie go na gorącym uczynku i
    wzywam policję.
    Straty: uszkodzony zamek w drzwiach, szyba zbita, popękany kokpit,
    wiązka kabli do wymiany.
    Straty 4tyś. + moje nerwy + to że bujam się kilkanaście razy na
    policje, udowadniam przez trzy miesiące że nie jestem wielbłądem, i że
    to nie moja wina że on włamał się do mojego auta.
    Złodziej na sali sądowej z uśmiechem poddaje sie karze.
    Załatwił sobie zgodnie z naszym najwyższym sprawiedliwym prawem
    zawiasy na 6 miesięcy. Złodziej zaraz po wyjściu z sądu, dalej łupie auta.

    Przykład 2.
    Jak wyżej, tylko nie wzywam policji. Wkładam mu łapę w drzwi i z kopa
    x3, w efekcie ma zmiażdżony nadgarstek który bo wydobrzeniu nadawać
    się będzie tylko do salutowania. Robiąc to, byłem świadomy
    konsekwencji. Dostaje 12 miesięcy w zawiasach, a złodziej już nie
    łupie aut, a mnie sąsiedzi do dzisiaj stawiają piwo, bo skończyły się
    włamy na osiedlu.

    Wiesz co wybiorę? Domyśl się.
    --
    Krzysiek