    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 62 lata
    Date: Thu, 1 Mar 2018 18:43:45 +0100

    > Nie da się wiedzieć wszystkiego z żadnej dziesziny,

    No widzisz, zaczynasz gadać jak człowiek. Problem w tym, że ta fizyczna
    niemożliwość wcale cię nie usprawiedliwia;)

    > W wielu
    > dziedzinach tak jest i jakoś żyjemy :)

    Dopóki się coś nie zjebie inie wezmą się za to prawnicy.

    > Jakoś mi się odpukać dotąd udaje. Pomaga, że wiele rzeczy jest też w
    > prawie w miarę zdoworozsądkowe.

    Tak ci się wydaje, zanim zabiorą się za to prawnicy. Zresztą to że tego
    prawa się tworzy tyle, że nie da się go przeczytać, to tylko początek
    problemu. Możesz nawet przeczytać co trzeba. Może to być nawet aktualne
    w momencie podejmowania decyzji czy popełniania czynu. Potem prawodawca
    wysra inną ustawę i okaże się że byłeś w mylnym błędzie - poczytaj kiedy
    prawo nie działa wstecz.

    > Musze, bo prawidłowość poruszania jest czynności bezpośrednio zależną
    > od PoRD.

    To dokładnie tak samo jak od Konwencji wiedeńskiej.

    > Pouczy mnie, że nie musze przyjmować, nie?

    Pouczy. Pouczy cię też że popełniłeś wykroczenie. No skoro mu ufasz i
    wierzysz (bo kulsony to niby elita i przepisy czytają;), to czemu nie
    podpiszesz.

    > Ale są też Roberty i to chyba więcej niż kulsonów.

    Ci co w trosce o twoje dobro uważają, że należy ci postawić zarzuty,
    żebyś się mógł procesowo wypowiedzieć? No więc właśnie z tego powodu
    swoje prawa przydałoby się znać wcześniej i gęby wogóle bez prawnika nie
    otwierać, a aparat przymusu i wymiar sprawiedliwości traktować jako
    wrogi tobie organ:P

    Shrek