  • Data: 2019-05-28 00:00:25
    Temat: Re: 5x 10. Pieszy przy przejściu.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.05.2019 o 21:27, Shrek pisze:

    > Nie wydaje mnie się. Zakładając, że za każdym razem masz wysokie z dupy
    > prawdopodobieństwo 0,997 to po 997 próbach prawdopodobieństwo że trafisz
    > za każdym razem wynosi 0,05 a więc pięć procent - magia procentu
    > składanego. Też chciałeś być śmieszny... i tak zostało:P

    Tyle, że to prawdopodobieństwo trafienia bierzesz z sufitu. Sylwetka
    człowieka jest spora. Na 50 metrach z pistoletu maszynowego ogniem
    pojedynczym ciężko wyjść z 8-ki, a ta ma jakieś 15 cm średnicy. Wynik
    powyżej 90-pkt na zawodach nie jest szczególnie wyjątkowy, a to
    powoduje, że masz nie wyjść z koła o średnicy 10 cm. Tarcza francuz ma
    mniej więcej pole punktowe 80 x 50 cm. A jak już chcesz w cała sylwetkę
    trafiać, to masz te 50 x 170 cm. To ogromny cel. Dość regularnie
    strzelam na 100 metrów i raczej z czarnego koła nie wychodzę, a to
    ćwierć metra średnicy.

    Dla pistoletu maszynowego problemem jest odległość. Powyżej 150 metrów
    amunicja pistoletowa zaczyna być niestabilna i strzelanie na dalszy
    dystans top już trochę losowa zabawa. Ale 100 metrów, to nie jest jakiś
    wyjątkowy dystans i z jakiejś podpórki spokojnie można się bawić w
    dokładne strzelanie.