  • Data: 2019-05-28 23:04:54
    Temat: Re: 5x 10. Pieszy przy przejściu.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.05.2019 o 17:37, u2 pisze:

    > zrób 10 przysiadów, przebiegnij 100 metrów, zrób fikołka i strzelaj,
    > obaczym ile trafisz:)))))))))

    Na zawodach jest bez fikołka. Mogę spróbować z fikołkiem, ale nie sądzę,
    by to cokolwiek zmieniło w kwestii trafienia w całą sylwetkę. Po za tym
    w wyjściowych założeniach nie było nic o fikołkach. Jeszcze musiał byś
    ograniczyć czas - tak Ci podpowiem - bo inaczej, to nie ma sensu.
    Poskaczę, pobiegam, odpocznę i tyle. Generalnie, jak już za coś się
    bierzesz, to rób to dobrze.