    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: 5x 10. Pieszy przy przejściu.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 26 May 2019 23:41:48 +0200

    Dnia Sun, 26 May 2019 16:33:05 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    > Tu jeszcze jest aspekt infrastruktury drogowej. Sporo jeżdżę po Słowacji
    > przykładowo. Tam masz w miejscowości na głównej drodze kilka przejść dla
    > pieszych i możesz na nich uważać. U nas przejścia są co kawałeczek,
    > bywa, ze absurdalnych miejscach znikąd donikąd. Ze dwa miesiące temu
    > była większa chryja o przejście w połowie niczego i projektant wyjaśnił,
    > iż w przetargu było, że ma gdzieś być, a nic tam nie było, to walnęli w
    > połowie odcinka. Potem się dziwić, ze ludzie jeżdżą, jak jeżdżą.

    A to ciekaw jestem, czy tu poszlo o to samo
    https://goo.gl/maps/XDufcdtJJVmSmj4k8
    https://goo.gl/maps/owaDBJb7WeGEMgwp6

    Tak ogolnie, to mi sie wydawalo, ze szykana na wjezdzie do wsi to
    dobry pomysl ... ale tak teraz patrze ... komu ma sluzyc to przejscie?

    Kawalek dalej jest przystanek, ale bez przejscia, za to z barierka :-)

    Ale potem po slowacku - we wsi chyba tylko jedno przejcie.
    Tez zreszta jakos glupio ... moze po polsku - mialo byc, to jest :-)

    J.