  • Data: 2007-03-08 14:06:24
    Temat: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
    Od: "hefalump" <h...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:b5d5c4-92l.ln1@ziutka.router...

    > Problem w tym, że jak sam napisałeś, reklamowałeś z tyt. gwarancji, więc
    > nawet jeśli zmieniłbyś teraz tryb, to i tak cała kołomyja zacznie się od
    > początku, czyli sprzedawca będzie miał 14 dni na ustosunkowanie się do
    > pisma reklamacyjnego i z jakieś 2-3 tyg na naprawę.

    * No i jeszcze pytanie - a skąd te 2-3 tygodnie? W ustawie jest zapis, że
    okres doprowadzenia do zgodności nie może sprawiać znacznych niedogodności
    nabywcy - więc to chyba nabywca decyduje do kiedy towar musi być
    doprowadzony
    do zgodności po ustosunkowaniu się - w najgorszym wypadku 2 tygodnie + tyle
    ile nie będzie przeszkadzało kupującemu (czyli jeżeli naprawić nie mogą to
    muszą wydać nowy) - tak przynajmniej rozumiem ustawę :) Zresztą oddając 20
    lutego do sklepu powołując się na niezgodność (co mam zapisane na zleceniu
    naprawy - tyb naprawy: niezgodność z umową) powiedziałem, że czas mam i nie
    ma
    pośpiechu z naprawą - zaznaczyłem jednak, że do 11 marca komputer muszę mieć
    inaczej będę narażony na poważne konsekwencje (nagrywam koncert, którego
    jak łatwo sobie wyobrazić, przesunąć nie można - nie jest też możliwym
    użycie
    komputera stacjonarnego z prostych przyczyn ... do tego laptok został
    kupiony
    co przy zakupie również było wyraźnie zaznaczone). I tak przez brak laptopa
    nie wykonałem już dwóch zleceń...Tym razem po prostu nie mogę sobie na to
    pozwolić :<

    Dzięki za zainteresowanie.

    Zdrawim.