eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo3 reklamacja miesięcznego notebooka › Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "hefalump" <h...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
    Date: Thu, 8 Mar 2007 15:06:24 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <esp584$itk$1@inews.gazeta.pl>
    References: <esouc8$jj4$1@inews.gazeta.pl> <b...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: 49-mi3-1.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1173362756 19380 82.210.132.49 (8 Mar 2007 14:05:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Mar 2007 14:05:56 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-User: hefalumpik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:450440
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:b5d5c4-92l.ln1@ziutka.router...

    > Problem w tym, że jak sam napisałeś, reklamowałeś z tyt. gwarancji, więc
    > nawet jeśli zmieniłbyś teraz tryb, to i tak cała kołomyja zacznie się od
    > początku, czyli sprzedawca będzie miał 14 dni na ustosunkowanie się do
    > pisma reklamacyjnego i z jakieś 2-3 tyg na naprawę.

    * No i jeszcze pytanie - a skąd te 2-3 tygodnie? W ustawie jest zapis, że
    okres doprowadzenia do zgodności nie może sprawiać znacznych niedogodności
    nabywcy - więc to chyba nabywca decyduje do kiedy towar musi być
    doprowadzony
    do zgodności po ustosunkowaniu się - w najgorszym wypadku 2 tygodnie + tyle
    ile nie będzie przeszkadzało kupującemu (czyli jeżeli naprawić nie mogą to
    muszą wydać nowy) - tak przynajmniej rozumiem ustawę :) Zresztą oddając 20
    lutego do sklepu powołując się na niezgodność (co mam zapisane na zleceniu
    naprawy - tyb naprawy: niezgodność z umową) powiedziałem, że czas mam i nie
    ma
    pośpiechu z naprawą - zaznaczyłem jednak, że do 11 marca komputer muszę mieć
    inaczej będę narażony na poważne konsekwencje (nagrywam koncert, którego
    jak łatwo sobie wyobrazić, przesunąć nie można - nie jest też możliwym
    użycie
    komputera stacjonarnego z prostych przyczyn ... do tego laptok został
    kupiony
    co przy zakupie również było wyraźnie zaznaczone). I tak przez brak laptopa
    nie wykonałem już dwóch zleceń...Tym razem po prostu nie mogę sobie na to
    pozwolić :<

    Dzięki za zainteresowanie.

    Zdrawim.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1