eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo3 reklamacja miesięcznego notebooka › Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
  • Data: 2007-03-09 16:41:49
    Temat: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
    Od: "Andrzej Wróblewski" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nicto - awanturnikiem nie jestem, ale jeżeli komputera nie będę miał do
    > niedzieli to napiszę podanie do firmy - sprzedawca to duża sieć (nie
    > hipermarket) i AFAIK dba o klienta - zobaczymy co bedzie w moim przypadku.

    Opisz sytuacje po angielsku i wyslij do centrali producenta z zaznaczeniem,
    ze sprzedawca OK, tylko przedstawicielstwo producenta (serwis) na Polske po
    prostu oklamuje Cie w zywe oczy i tym samym naraza na wymierne straty.
    Mysle, ze w przypadku laptopa z polki lower-middle moga juz nawet zareagowac
    :-)

    Pozdrawiam,

    Andrzej


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1