eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo3 reklamacja miesięcznego notebookaRe: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
  • Data: 2007-03-08 14:36:29
    Temat: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 08.03.2007 hefalump <h...@T...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    > wiadomości news:b5d5c4-92l.ln1@ziutka.router...
    >
    >> Problem w tym, że jak sam napisałeś, reklamowałeś z tyt. gwarancji, więc
    >> nawet jeśli zmieniłbyś teraz tryb, to i tak cała kołomyja zacznie się od
    >> początku, czyli sprzedawca będzie miał 14 dni na ustosunkowanie się do
    >> pisma reklamacyjnego i z jakieś 2-3 tyg na naprawę.
    > * No i jeszcze pytanie - a skąd te 2-3 tygodnie? W ustawie jest zapis, że

    Tak się z grubsza przyjmuje - opinia prawnika związanego z Federacją
    Konsumentów. Oczywiście zależy to też, od towaru, ale tu wydaje się, że to
    czas odpowiedni na taką naprawę.

    > okres doprowadzenia do zgodności nie może sprawiać znacznych niedogodności
    > nabywcy - więc to chyba nabywca decyduje do kiedy towar musi być
    > doprowadzony
    > do zgodności po ustosunkowaniu się - w najgorszym wypadku 2 tygodnie + tyle
    > ile nie będzie przeszkadzało kupującemu (czyli jeżeli naprawić nie mogą to
    > muszą wydać nowy) - tak przynajmniej rozumiem ustawę :) Zresztą oddając 20

    Niestety niekoniecznie.

    > lutego do sklepu powołując się na niezgodność (co mam zapisane na zleceniu
    > naprawy - tyb naprawy: niezgodność z umową) powiedziałem, że czas mam i nie
    > ma
    > pośpiechu z naprawą - zaznaczyłem jednak, że do 11 marca komputer muszę mieć

    To do niczego sprzedawcy nie zobowiązuje.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1