  • Data: 2003-01-10 14:03:30
    Temat: Re: 210 ksh a 173
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "PzKw_Panther" <p...@g...pl (nospam)>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Friday, January 10, 2003 2:09 PM
    Subject: Re: 210 ksh a 173

    : Ja mysle ze chyba nie.Art 173 mowi o oswiadczeniach skladanych spolce a
    nie w
    : spolce a takimi sa uchwaly jedynego wspolnika.

    moje wątpliwości biorą się z następującego toku myślenia
    Wspólnicy udzielając pełnomocnictwa mówią:

    1) Ty Franuś zawrzesz w imieniu spółki umowę z panem przyszłym prezesem
    2) Ty spółko będziesz stroną umowy, bo franuś cię może reprezentować

    a jeśli tak jest to 173 ma zastosowanie.