  • Data: 2007-08-14 06:30:24
    Temat: Re: 2 tygodnie
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu mz porozsypywal nastepujace haczki:
    > Kupiłem towar X który oddałem na reklamacje po 3 miesiącach. Słyszałem
    > kiedyś, żę sprzedawca ma 2 tygodnie na stwierdzenie czy przyjmuje i
    > uwzględnia tę reklamację czy nie. Czy jest to prawdą ?

    Co oznacza 'oddalem na reklamacje'? Reklamowales na podstawie gwarancji
    czy z tytulu niezgodnosci z umowa? Jesli to pierwsze, to patrz karta
    gwarancyjna, jesli to drugie - sprzedawca ma bodajze 30 dni na
    ustosunkowanei sie do reklamacji

    > Oraz ile czasu ma on na dokonanie naprawy lub wymainy towaru X na nowy ?

    Jesli gwarancja - patrz karta gwarancyjna, jesli niezgodnosc z umowa -
    wg mnie brak dokladnego terminu.

    --
    badzio