  • Data: 2007-10-06 17:56:28
    Temat: Re: 2 problemy z dłużnikiem: chyba nietypowe
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "klapotek" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:261b.00000097.4707b77e@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > można wywalić na bruk. Prawda to? Jakiś przepis kpc mi komornik
    > przytoczył, ale
    > w tej chwili nie pamiętam który:/
    > Powiem szczerze, że komornik dodał jeszcze, że co prawda sąd może orzec
    > eksmisję i tak orzeknie, ale gmina MUSI przydzielić lokal zastępczy. A
    > takich
    > nie ma, albo czeka się wiele lat. Ogólnie szanse są marne.
    > Chyba że ja im kupię taki lokal... - ale tak się na to zdenerwowałem, że
    > nie
    > rozwijałem tego tematu:(( Kuffaa..., nie dość że kasę wiszą, to jeszcze

    Nigdzie nie jest napisane, ze "lokal zastępczy" to ma być mieszkanie.
    Nie wiem jak to wygląda obecnie i co na to doktryna i praktyka, ale kiedys
    słyszałem o eksmisji do... hotelu. Wieczyciel zapłacił dlużnikowi za hotel
    3-mce z góry i tam go eksmitowano. Zapytaj swojego komornika co sadzi o
    takim rozwiazaniu i czy jego zdaniem to zgodne z obecnym prawem.

> [...]
    > DG
    > kilka dni i... zamyka na parę tygodni, czasem m-cy. Ale nie zawiesza,
    > tylko
    > naprawdę zamyka, wygłasza czy jak to się mówi.
    > I potem jak komornik pyta czy on prowadzi DG to mówi, że nie - i niestety
    > danym momencie to prawda (sprawdziłem - prawda). A za 2 tygodnie znów
    > zgłasza i
    > robi wszystkich w konia!:// Z tego co się dowiedziałem, to opodatkowany
    > jest na
    > karcie podatkowej i... d.pa: nijak nie można wykazać jakie ma dochody:((

    Poczytaj sobie art. 300 i 301 KK. Byc moze warto zaiteresowac tym panem
    organa scigania.