  • Data: 2007-10-06 19:26:13
    Temat: Re: 2 problemy z dłużnikiem: chyba nietypowe
    Od: "klapotek" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdzie nie jest napisane, ze "lokal zastępczy" to ma być mieszkanie.
    > Nie wiem jak to wygląda obecnie i co na to doktryna i praktyka, ale kiedys
    > słyszałem o eksmisji do... hotelu. Wieczyciel zapłacił dlużnikowi za hotel
    > 3-mce z góry i tam go eksmitowano. Zapytaj swojego komornika co sadzi o
    > takim rozwiazaniu i czy jego zdaniem to zgodne z obecnym prawem.

    W szczególności chyba chodziło o art. 1046 kpc i chyba pkt. 8. Ale spytam.

    > Poczytaj sobie art. 300 i 301 KK. Byc moze warto zaiteresowac tym panem
    > organa scigania.

    Nie znam tych artykułów, ale powiem szczerze, że wsadzenie za kratki gościa,
    raczej średnio pomoże odzyskać dług:/
    Poza tym widząc jak działa polska Policja - poza nakłanianiem do "dobrowolnego
    poddania się karze" to... śmiech na sali: jak mi się włamali do domku na
    działce, to mimo że gołym okiem było widać odciski i to na pewno były
    złodzieja, to i tak ich nie wzięli do badania, mimo że się pokłóciłem i skargę
    złożyłem.