eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo10 dni na zwrot towaru po licytacji - podstawa prawnaRe: 10 dni na zwrot towaru po licytacji - podstawa prawna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: suskind <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 10 dni na zwrot towaru po licytacji - podstawa prawna
    Date: Sat, 29 Mar 2008 14:37:43 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <fslgnr$qjs$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fsjepr$o3u$1@inews.gazeta.pl> <fsjk35$pot$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <p...@n...lechistan.com>
    <fsjv0p$pih$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <u...@n...lechistan.com>
    <fslc03$o4o$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <fslcd0$o4e$3@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.230.10.97
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1206797883 27260 83.230.10.97 (29 Mar 2008 13:38:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Mar 2008 13:38:03 +0000 (UTC)
    X-User: suskind
    In-Reply-To: <fslcd0$o4e$3@nemesis.news.neostrada.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.12 (Windows/20080213)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:524366
    [ ukryj nagłówki ]

    Mithos pisze:
    > zenek pisze:
    >> Strasznie wąskie masz horyzonty. Mnie zawsze intertesuje sprawa jako
    >> całość,a nie jej wycinek, ale może do tego jeszcze dojrzejesz.
    >> Dyskusja też za bardzo Ci nie idzie, więc myślę, że dalsza nie ma sensu.
    >
    > Mozesz tez przesylke odebrac, sprawidzc ze wszystko jest OK i odeslac na
    > koszt nabywcy do niego. Odnosnie tych 10 dni to mozesz mu napisac, to co
    > napisano w tym watku. Oczywiscie wszystko zalezy od tego jak bardzo
    > jestes zdeterminowany do walki "dla zasady" oraz jak bardzo boisz sie
    > negatywa (to na na niektorych dziala lepiej niz grozenie policja).
    >
    >

    Nie chodzi mi o postawienie na swoim dla zasady, tylko o to by nie dac
    sie oszukac na ponad 600zl
    Wyslalem wg. mnie sprawna karte a mam odebrac uszkodzona i oddac
    pieniadze. Oczywiscie moge sie zajac reklamacja: odebrac przesylke i
    wyslac towar do naprawy gwarancyjnej w sklepie w ktorym zostala
    zakupiona. Potrzebuje na to jednak ok 16 dni roboczych (2 dni na
    przesylke kurierem + 14 dni w sklepie) Niestety kupujacy nalega na zwrot
    pieniedzy do 8 marca bez czekania na "wyrok" serwisu.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1