  • Data: 2008-03-29 12:17:21
    Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru po licytacji - podstawa prawna
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zenek pisze:
    > Strasznie wąskie masz horyzonty. Mnie zawsze intertesuje sprawa jako
    > całość,a nie jej wycinek, ale może do tego jeszcze dojrzejesz. Dyskusja
    > też za bardzo Ci nie idzie, więc myślę, że dalsza nie ma sensu.

    Mozesz tez przesylke odebrac, sprawidzc ze wszystko jest OK i odeslac na
    koszt nabywcy do niego. Odnosnie tych 10 dni to mozesz mu napisac, to co
    napisano w tym watku. Oczywiscie wszystko zalezy od tego jak bardzo
    jestes zdeterminowany do walki "dla zasady" oraz jak bardzo boisz sie
    negatywa (to na na niektorych dziala lepiej niz grozenie policja).

    --
    Mithos