eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo10 dni na zwrot towaru po licytacji - podstawa prawna › Re: 10 dni na zwrot towaru po licytacji - podstawa prawna
  • Data: 2008-03-29 14:03:47
    Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru po licytacji - podstawa prawna
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    suskind pisze:
    > Nie chodzi mi o postawienie na swoim dla zasady, tylko o to by nie dac
    > sie oszukac na ponad 600zl
    > Wyslalem wg. mnie sprawna karte a mam odebrac uszkodzona i oddac
    > pieniadze. Oczywiscie moge sie zajac reklamacja: odebrac przesylke i
    > wyslac towar do naprawy gwarancyjnej w sklepie w ktorym zostala
    > zakupiona. Potrzebuje na to jednak ok 16 dni roboczych (2 dni na
    > przesylke kurierem + 14 dni w sklepie) Niestety kupujacy nalega na zwrot
    > pieniedzy do 8 marca bez czekania na "wyrok" serwisu.

    To jest juz problem kupujacego. Pytanie tylko po co sie na to zgadzales
    ? Nalezalo napisac, ze jesli karta bedzie zepsuta to oddasz ja do
    naprawy gwarancyjnej (w koncu gwarantem jest ktos inny) i po
    naprawie/wymianie wyslesz mu karte we wlasciwym stanie. Oddawac
    pieniadze ? Jesli sprzedales sprawny towar ? Wolne zarty. A terminy to
    on sobie moze wyznaczac dowolne. I tak robisz mu juz grzecznosc, bo sam
    decydujesz sie oddawac karte na gwarancji i tracisz na to swoj czas
    pomimo, ze nie musisz.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1