eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo10 dni na zwrot towaru po licytacji - podstawa prawna › Re: 10 dni na zwrot towaru po licytacji - podstawa prawna
  • Data: 2008-03-29 13:37:43
    Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru po licytacji - podstawa prawna
    Od: suskind <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mithos pisze:
    > zenek pisze:
    >> Strasznie wąskie masz horyzonty. Mnie zawsze intertesuje sprawa jako
    >> całość,a nie jej wycinek, ale może do tego jeszcze dojrzejesz.
    >> Dyskusja też za bardzo Ci nie idzie, więc myślę, że dalsza nie ma sensu.
    >
    > Mozesz tez przesylke odebrac, sprawidzc ze wszystko jest OK i odeslac na
    > koszt nabywcy do niego. Odnosnie tych 10 dni to mozesz mu napisac, to co
    > napisano w tym watku. Oczywiscie wszystko zalezy od tego jak bardzo
    > jestes zdeterminowany do walki "dla zasady" oraz jak bardzo boisz sie
    > negatywa (to na na niektorych dziala lepiej niz grozenie policja).
    >
    >

    Nie chodzi mi o postawienie na swoim dla zasady, tylko o to by nie dac
    sie oszukac na ponad 600zl
    Wyslalem wg. mnie sprawna karte a mam odebrac uszkodzona i oddac
    pieniadze. Oczywiscie moge sie zajac reklamacja: odebrac przesylke i
    wyslac towar do naprawy gwarancyjnej w sklepie w ktorym zostala
    zakupiona. Potrzebuje na to jednak ok 16 dni roboczych (2 dni na
    przesylke kurierem + 14 dni w sklepie) Niestety kupujacy nalega na zwrot
    pieniedzy do 8 marca bez czekania na "wyrok" serwisu.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1