  • Data: 2002-11-28 17:40:57
    Temat: Pytanie:Prawo posiadania
    Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja sąsiadka w odpowiedzi na hałasy dochodzące z naszego mieszkania w
    granicach godziny 17.00 postanowiła zastraszyć nas naruszaniem prawa
    posiadania. Jestem niemal kompletnym laikiem w sprawach prawnych, aczkolwiek
    na temat posiadania w kodeksie cywilnym znalazłam tylko kilka
    artykułów:336-352. Zastanawiam się, czy ma prawo oskarżyć nas o zakłócanie
    spokoju w godzinach dziennych na podstawie naruszenia prawa posiadania....i
    o co w tym chodzi? Jakie mogą być tego konsekwencje, o ile nie jest to
    absurd? Dodam, iż sąsiadka jest na 5 roku prawa. Prooszę o jakąś pomoc.