  • Data: 2002-11-28 18:03:18
    Temat: Re: Pytanie:Prawo posiadania
    Od: "PzKw_Panther" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kasia" <k...@w...pl> wrote in news:as5kcm$pvd$1@topaz.icpnet.pl:

    > Moja sąsiadka w odpowiedzi na halasy dochodzące z naszego mieszkania w
    > granicach godziny 17.00 postanowila zastraszyc nas naruszaniem prawa
    > posiadania. Jestem niemal kompletnym laikiem w sprawach prawnych,
    > aczkolwiek na temat posiadania w kodeksie cywilnym znalazlam tylko
    > kilka artykulów:336-352. Zastanawiam sie, czy ma prawo oskarzyc nas o
    > zaklócanie spokoju w godzinach dziennych na podstawie naruszenia prawa
    > posiadania....i o co w tym chodzi? Jakie mogą byc tego konsekwencje, o
    > ile nie jest to absurd? Dodam, iz sąsiadka jest na 5 roku prawa.
> [...]

    Heh cos sie ta sasiadka za bardzo na pamiec uczyla albo moze jej chodzi o prawo
    "posiadania spokoju niezakloconego przez halasy" he he,przepraszam ale nie moglem
    sie powstrzymac
    W kazdym razie chodzi tu chyba jej o jedno z dobr osobistych jakim jest wlasnie
    prawo do "ciszy domowej" (orz. SN z 25.04.1985).Dogadajcie sie bo moim zdaniem nie
    ma o co sie klocic...inna sprawa jakbys miala jakis warsztat w ktorym warkocza
    maszyny na pelnych obrotach i przekraczasz dowolne normy ale na tym to powiem
    szczerze niewiele sie znam.