  • Data: 2003-11-17 23:13:32
    Temat: Pytanie
    Od: "ARAS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.Moje pytanie odnosi się do wysyłania óżnych rzeczy przez pocztę
    polską.Wysłałem ostatnio N 6310i i dzisiaj się dowiedziałem że człowiek
    który ją brał zamiast całego kompletu dostał tylko samą ładowarkę.Telefon
    wysłałem listem poleconym (jak większość rzeczy które eysyłam) i niestety
    ktoś na poczcie ma lepkie ręce.Jak się ma do tego nasze prawo.
    PS. czy ja mogę mieć z tego powodu jakieś problemy (mam poświadczenie z
    poczty ,że wysłałem).Pozdrawiam i proszę o info,acha i z góry bardzo
    dziękuję.