  • Data: 2003-10-25 20:56:37
    Temat: Pytania o licencje pracownika ochrony.
    Od: WITUX <witux@***poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich mam kilka pytan na ktore bym chcial aby udzielono mi
    odpowiedzi.
    1. Czy po wejsciu do UE bedzie tak ze :
    a) majac grupe inwalidzka mozna posiadac licencje pracownika ochrony
    fizycznej (teraz jest tak ze mozna).
    b) emerytowany policjant ktory ma wysoka emeryture bedzie mogl
    dorabiac w agencjach ochrony osob i mienia (np. za dyspozytora) teraz moze.
    c) czy emerytowani policjanci nadal beda otrzymywac licencje
    pracownika ochrony - obligatoryjnie ?

    Pozdrawiam
    WITUX