  • Data: 2005-07-01 14:12:12
    Temat: Przetwarzanie danych ze stron internetowych.
    Od: Młody <m...@a...ToTezWywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Chciałem zaczerpnąć informacji na temat komercyjnego korzystania z
    danych publikowanych na stronach internetowych.

    np. gdybym chciał zbudować stronę internetową z danymi archiwalnymi
    notowań walut (NBP). Czy muszę otrzymać pisemną zgodę z NBP na
    pobieranie notowań z ich strony ? Jeśli tak to czy te same dane
    przepisywane np. z gazet byłyby legalne (z podaniem źródła/bez podania
    źródła)

    Czy podobnie jest w przypadku podmiotów prywatnych ? Np. notowania
    funduszy powierniczych pobierane z ich stron, ewentualnie przepisywane
    z gazet ?

    Proszę o wskazanie ustawy jaka w takiej sytuacji mnie obowiązuje.
    Ewentualnie jakieś wskazówki na zgodne z prawem rozwiązanie tej sprawy.

    Serdecznie dziekuję
    Młody