  • Data: 2008-03-11 11:11:21
    Temat: Przesłuchanie na odległość?
    Od: Artur Gawryszczak <g...@n...camk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Okantował mnie dawno temu ktoś na Allegro na płycie głównej do komputera,
    zgłosiłem Policji, żeby się załapać na allegrowe ubezpieczenie, ale zanim
    dostałem odpowiedni kwitek, to minęło za dużo miesięcy (stanowczo więcej
    niż ustawowe 30 dni), żeby można było się starać. Zresztą zajęty byłem
    ambitniejszymi zagadnieniami niż 200zł i odpuściłem.

    Ręka Sprawiedliwości namierzyła gościa i wyznaczono termin rozprawy,
    dostałem wezwanie jako świadek, ale nie mogłem na być na rozprawie, bo
    akurat bardzo wypadało mi być przez dłuższy czas za granicą, co obszernie
    usprawiedliwiłem. Wyznaczono drugi termin. Niewygoda w tym, że to jest w
    Zabrzu, więc mi zejdzie cały dzień żeby z Wawy tam dojechać i wrócić, a
    do tego co się naczekam na dworcach to moje. Wysłałem więc wniosek, żeby
    mnie przesłuchano na miejscu, co by było szybciej, taniej i wygodniej.
    Nie dostałem nijakiej odpowiedzi na piśmie a przez telefon dowiedziałem
    się, że mój wniosek będzie rozpatrzony na rozprawie. Na pytanie, czy
    wobec tego mam obowiązek się stawić czy nie, odpowiedziano mi jakoś tak
    niekonkretnie, z czego wynikało, że najfajniej by było żebym jednak
    przyjechał.

    Nie mam obycia w tym Matriksie, jakim jest rzeczywistość prawnicza, i w
    zasadzie to nie wiem czy mogę spokojnie robić swoje i czekać na
    rozpatrzenie mojego wniosku (w nadziei że nie jest wadliwy), czy jednak
    podjąć się tej małofascynującej wycieczki po to by i tak niczego
    istotnego nie powiedzieć, bo wszystko co istotne powinno być już w
    papierach. Czy ma ktoś tu jakieś doświadczenia w tego typu manewrach?

    --
    Pozdrówka,
    Artur