  • Data: 2008-02-14 19:47:59
    Temat: Przeniesienie praw głównego najemcy.
    Od: "KACPER." <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Czy ktoś oriętuje się jak można przekazać prawa głównego lokatora na
    osobę bliską.Wiem,że następuje to po śmierci ,ale czy jest prawna
    możliwość zrobienia tego za życia.Konkretnie: moja mama jest głównym
    najemcą mieszkania komunalnego wraz z nią
    w tym mieszkaniu mieszkam ja ze swoją rodziną.Jestem tam zameldowany
    od dziecka.Mama chce zrzec się praw głównego najemcy na mnie z powodu
    stanu zdrowia Jest inwalidą I grupy i nie może się poruszać więc nie
    jest w stanie pewnych spraw związanych z mieszkaniem załatwić, a są
    sytuacje gdy bez głównego najemcy nic sie nie załatwi.