  • Data: 2008-02-15 07:33:59
    Temat: Re: Przeniesienie praw głównego najemcy.
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Feb 2008 11:47:59 -0800, KACPER. napisał(a):

    > Czy ktoś oriętuje się jak można przekazać prawa głównego lokatora na
    > osobę bliską.Wiem,że następuje to po śmierci ,ale czy jest prawna
    > możliwość zrobienia tego za życia.Konkretnie: moja mama jest głównym
    > najemcą mieszkania komunalnego wraz z nią
    > w tym mieszkaniu mieszkam ja ze swoją rodziną.Jestem tam zameldowany
    > od dziecka.Mama chce zrzec się praw głównego najemcy na mnie z powodu
    > stanu zdrowia Jest inwalidą I grupy i nie może się poruszać więc nie
    > jest w stanie pewnych spraw związanych z mieszkaniem załatwić, a są
    > sytuacje gdy bez głównego najemcy nic sie nie załatwi.

    Teoretycznie nie ma takiej możliwości. Nowy najemca musiałby normalnie tak
    jak wszyscy "bezdomni", oczekujący na eksmisję itp czekać w kolejce w
    celu otzrymania przydziału mieszkania kwaterunkowego. Przeskoczenie miejsca
    w tej kolejcej może spowodować dużo hałasu, bo inni oczekujący będą
    protestować.
    Praktycznie w ciągu ostatnich lat dwukrotnie słyszałem o takiej zmmianie
    lokatora. W oby wypadkach były to informacje o prowadzonych pzrez
    prokuraturę śledztwach w sprawach o łapownictwo.