  • Data: 2008-02-14 20:21:31
    Temat: Re: Przeniesienie praw głównego najemcy.
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KACPER. pisze:
    > Witam.
    > Czy ktoś oriętuje się jak można przekazać prawa głównego lokatora na
    > osobę bliską.Wiem,że następuje to po śmierci ,ale czy jest prawna
    > możliwość zrobienia tego za życia.Konkretnie: moja mama jest głównym
    > najemcą mieszkania komunalnego wraz z nią
    > w tym mieszkaniu mieszkam ja ze swoją rodziną.Jestem tam zameldowany
    > od dziecka.Mama chce zrzec się praw głównego najemcy na mnie z powodu
    > stanu zdrowia Jest inwalidą I grupy i nie może się poruszać więc nie
    > jest w stanie pewnych spraw związanych z mieszkaniem załatwić, a są
> [...]

    Czy naprawdę uważasz, ze łatwiej i sensowniej jest napisać post na
    usenet, przeczytać cały wątek, a potem pójść do administracji i
    sprawdzić, czy udzielono Ci dobrej rady, czy też, być, może twoja
    administracja ma inne zdanie?
    A może łatwiej i sensowniej byłoby zrobić odwrotnie, pójść do
    administracji, spytać czy możesz i jak to załatwić, a dopiero ewentualne
    wątpliwości spróbować rozwiązać przy pomocy m.in, tej grupy?

    --
    Roman Rumpel Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl