  • Data: 2008-09-15 08:49:28
    Temat: Proszę o poradę
    Od: "p@w" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Jedna firma przekazała drugiej firmie część swoich pracowników.
    Odbyło się to w myśl paragrafu 23 prim. Ja zgodnie z tym paragrafem
    mam dwa miesiące od momentu przekazania na podjęcie decyzji czy
    zgadzam się na pracę w nowej firmie czy na rozwiązanie umowy za 7-mio
    dniowym uprzedzeniem. W myśl w/w paragrafu "Rozwiązanie stosunku pracy
    w tym trybie powoduje dla pracownika skutki, jakie przepisy prawa
    pracy
    wiążą z rozwiązaniem stosunku pracy przez pracodawcę za
    wypowiedzeniem" No i teraz moje pytanie: Czy należy mi się odprawa.
    Pozdrawiam i z góry dziękuję.