    From: "northman" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prośba o krótką poradę.
    Date: Fri, 14 Dec 2007 19:38:01 +0100

    Witam!
    Chłopak mojej siostry zarejestrował działalność gospodarczą na mój adres za
    zgodą mamy, gdzie mieściło się "niby" biuro. Akurat teraz chce wziąść
    kredyt. Nawet nie wiem ile, bo ponoć przenosi swoją działalność do innego
    miasta. Przyjechała kobieta z banku wypytując o wyposażenie domu. Czy w
    razie nie spłacania kredytu przez niego, czy moja rodzina może zostać
    obciążona z tego tytułu? Jeżeli tak, to czy w przypadku przenosin
    działalności w inne miejsce wszelkie nasze zobowiązania stracą ważność -
    tzn. czy np. jego niewypłacalność kredytowa w dalszym ciągu będzie wpływać
    na nas?.
    Bardzo dziękuję za ew. odpowiedź. Pozdrawiam