    From: maYk <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z zarządcą budynku
    Date: Thu, 24 Feb 2005 13:58:56 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@anz10.internetdsl.tpnet.pl

    Mam takie problem. Zakladam internet na swoim osiedlu i mam kilka osob
    ktore chcialyby sie podlaczyc z bloku naprzeciwko. Rozmawialem z
    zarzadca i ten chce ode mnie pieniadze za to ze bede czerpal z tego
    korzysci majatkowe. Zapytalem go czy telekomunikacja i dialog tez mu
    placi ale zbyl mnie odpowiedzia, ze skoro nie chce wspolpracowac to
    znajdzie sie pewnie inna firma ktore zalozy internet tym ludziom.
    Chcialbym sie dowiedziec czy jest jakas inna mozliwosc uzyskania zgody
    na instalacje internetu, chodzi o zamontowanie anteny na dachu i
    poprowadzenie kilku kabli. Czy moge uzyskac zgode na drodze petycji
    wsrod wlascicieli mieszkan?

    Pozdrawiam
    Michal Gawrychowski