    From: "adaK " <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z notorycznym zakładaniem spraw w sądzie
    Date: Sun, 4 Oct 2009 18:01:42 +0000 (UTC)

    Witam

    Mam problem z pewna panią :)) moja ex zoną 4 lata jesteśmy po rozwodzie.
    Notorycznie zakładam mi sprawy sadowe wyssane z palca, srednio 3-4 w roku.
    Zakłada sprawę, powymyśla jakieś głupoty (np. ostatnio leczyłem sie
    psychjatrycznie i chce ją zabić), ktore sie nie wydazyły no i sie zaczyna.
    Jam muszę udowodnić swoją niwinność i zawsze mi sie udaje, wygrywam sprawę,
    za jakiś czas mam następną założoną (karna cywilną lub w sądzie rodzinnym)
    Mam juz dość i nie wiem co mam zrobić by sie odniej uwolnić i od zakładania
    nowych spraw sądowych.

    Mam żone która to cięzko znosi, zreszta mi tez to nie służy.

    Mam nadzieje ze Państwo podpowiecie co mam zrobić kazdy pomysł na wagę złota.

    Pozdrawiam adaK