  • Data: 2009-10-05 18:21:46
    Temat: Re: Problem z notorycznym zakładaniem spraw w sądzie
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Icek wyskrobał(a):
    > Ostatnio chcialem inny test przeprowadzic. Tylko chetnego nie mialem.
    > Jestem trzezwy. Badam sie alkomatem z certyfikatem. nastepnie moj
    > kolega stawia auto pod swiatlami w centrum a ja pije szybko 300ml
    > wodki i siadam ebez kluczykow za kierownica. 100ml spirytusu wylewam
    > na spodnie i t-shirta. Ktos napewno po pewnym czasie zadzwoni na psy.
    > I powiedz mi kto bedzie winny?? na 1110% bede winny
    > prowadzeniapojazdu po pijaku. I gazety beda pelne tytulow "pijany
    > zasnal za kierownica na czerwonym".

    Trochę filozofując: jak się uprzesz, to Cię sąd skaże. Wystraczy parę
    okoliczności przeciw Tobie + brak jakiejkolwiek próby obrony albo tak
    nieszczęsliwy splot faktów, że nie masz się czym bronić.

    Co do sytuacji powyżej, jak się będziesz chciał wybronić, to się wybronisz.
    Są świadkowie, jest monitoring. Poza tym karalne jest prowadzenie samochodu,
    a nie siedzenie w samochodzie po pijaku. Sąd Cię nie skaże na podstawie
    zeznań policjanta, który stwierdzi, że przybył na miejsce jak siedziałeś w
    samochodzie.

    --
    .B:artek.