  • Data: 2009-10-05 17:05:34
    Temat: Re: Problem z notorycznym zakładaniem spraw w sądzie
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zwyczajowo... praktyka...
    >
    > Ja się uczyłem prawa karnego opartego o ustawę Kodeks karny i Kodeks
    > postępowania karnego, a nie zwyczaje plemienne czy praktykę w danym
    > regionie. A KPK w art. 5 par. 1 stanowi, że oskarżony jest _niewinny_ tak
    > długo, aż winy mu się nie udowodni (w domyśle - oskarżyciel) i nie skaże go
    > prawomocnym wyrokiem.
    >
    > Jeżeli uważasz, że jest inaczej, to daj namiary na siebie. Oskrażę Cię o
    > przywłaszczenie sobie moich 100.000 zł i naruszenie miru domowego. I weź
    > potem udowadniaj, że tak nie było.

    OK, jestem za. Chetnie podobny test przeprowadze. Mowie zupelnie powaznie.

    Ostatnio chcialem inny test przeprowadzic. Tylko chetnego nie mialem. Jestem trzezwy.
    Badam sie alkomatem z certyfikatem. nastepnie
    moj kolega stawia auto pod swiatlami w centrum a ja pije szybko 300ml wodki i siadam
    ebez kluczykow za kierownica. 100ml spirytusu
    wylewam na spodnie i t-shirta. Ktos napewno po pewnym czasie zadzwoni na psy. I
    powiedz mi kto bedzie winny?? na 1110% bede winny
    prowadzeniapojazdu po pijaku. I gazety beda pelne tytulow "pijany zasnal za
    kierownica na czerwonym".

    Icek