  • Data: 2009-10-04 19:50:22
    Temat: Re: Problem z notorycznym zakładaniem spraw w sądzie
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    adaK wyskrobał(a):
    > Witam
    >
    > Mam problem z pewna panią :)) moja ex zoną 4 lata jesteśmy po
    > rozwodzie. Notorycznie zakładam mi sprawy sadowe wyssane z palca,
    > srednio 3-4 w roku. Zakłada sprawę, powymyśla jakieś głupoty (np.
    > ostatnio leczyłem sie psychjatrycznie i chce ją zabić), ktore sie nie
    > wydazyły no i sie zaczyna. Jam muszę udowodnić swoją niwinność i

    O ile dobrze wiem cały czas w Polsce jest tak, że to powód musi udowodnić
    winę pozwanemu, a nie pozwany musi udowadniać, że jest czysty :)

    > zawsze mi sie udaje, wygrywam sprawę, za jakiś czas mam następną
    > założoną (karna cywilną lub w sądzie rodzinnym) Mam juz dość i nie
    > wiem co mam zrobić by sie odniej uwolnić i od zakładania nowych spraw
    > sądowych.
    >
    > Mam żone która to cięzko znosi, zreszta mi tez to nie służy.
    >
    > Mam nadzieje ze Państwo podpowiecie co mam zrobić kazdy pomysł na
    > wagę złota.

    Niestety, ale ma takie prawo. Można ją zniechęcić do tego, np. ekonomicznie.
    Wprawny prawnik (ładna zbitka fonetyczna) tak poprowadzi sprawę, że ta pani
    będzie zobowiązana zapłacić poważne koszty procesu, a może i nawet
    odszkodowanie. Jak będzie miała do zapłacenia trochę, to może jej się
    odechce. Ale to i tak trzeba obgadać konkretnie w kontekście danej sprawy, a
    nie tak ogólnie na grupie.

    --
    .B:artek.