  • Data: 2004-03-07 10:51:48
    Temat: Problem z komornikiem
    Od: "Tomasz K." <t...@h...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taką nieciekawą sytuację finansową, że komornik pcha mi się do domu - a
    ja potrzebuję raptem jeszcze 2 miesiące czasu na spłacenie reszty zaległych
    należności.

    Zapowiedział mi się z "wizytą" na przyszły tydzień. Co mogę zrobić, aby
    jednak do tej "wizyty" nie doszło? Słyszałem, że wszelkie czynności
    egzekucyjne wstrzymuje wyjazd zagraniczny. Czyli co - czy mogę przylepić
    kartkę na drzwiach "przepraszam - musiałem nagle wyjechać do Niemiec", i być
    spokojnym, że podczas mojej nieobecności ten komornik nie włamie mi się do
    mieszkania "ze ślusarzem i policją", jak już się odgrażał? Że np. znalazłszy
    tę karteczkę zaraz z komórki po takich "pomocników" nie zadzwoni... :(

    A może mógłby ktoś podpowiedzieć inny sposób? Dogadanie się z tym
    łapserdakiem raczej się nie powiedzie, a na spłatę zaległości potrzebuję
    jeszcze te 2 miechy...
    --
    Tom