eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z gwarancjaProblem z gwarancja
  • Data: 2003-04-23 09:14:37
    Temat: Problem z gwarancja
    Od: "Lyjo" <p...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kupilem niecaly rok temu czesc do komputera ktora teraz szwankuje. Odnioslem
    ja do sklepu - sprzedawca przyjol i wystawil rewers gwarancji. Po jakims
    czasie zadzwonil i powiedzial ze nie moze znalezc faktury zakupu i pewnie u
    niego nie kupowalem, poza tym on nie bedzie nic robil. Gwarancji pisemnej
    nie mam - mam juz tylko ten rewers ze sprzet przyjety do naprawy. Co mam
    robic dalej - straszyc go rzecznikiem spraw konsumenta?

    --
    Pozdrawiam
    Lyjo



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1