eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z gwarancjaRe: Problem z gwarancja
  • Data: 2003-04-24 14:19:33
    Temat: Re: Problem z gwarancja
    Od: "Lyjo" <p...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sprzet przyjety byl na gwarancje na podstawie stickersa (naklejki
    firmowej sklepu z data kiedy gwarancja uplywa). Niektorzy po prostu nie
    wypisuja gwarancji tylko zawierzaja takim naklejka (czesto stosowane w
    branzy komputerowej) - dlatego sprzet byl przyjety. Jak sie domyslam oni
    kupili go w hurtowni ale najwyrazniej zgubili swoja fakture i hurtownia
    teraz od nich nie chce przyjac sprzetu.Tlumaczone tez mialem ze zle wypisali
    tego stickersa i najwyrazniej sie musial ktos pomylic przy sprzedarzy mi
    sprzetu. Tylko ze mnie malo to obchodzi bo sprzet ma gwarancje 12m-cy i
    jeszcze nie uplynela. Na rewersie wydanym mi jest rodzaj sprzetu (dokladny
    opis), data oddania, data uplywu gwarancji i pieczatka sklepu - wszystko sie
    zgadza poza tym ze chca teraz rewers z powrotem i chca mi oddac niesprawna
    karte.


    --
    Pozdrawiam
    Lyjo


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1