eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z gwarancjaOdp: Problem z gwarancja
  • Data: 2003-04-23 12:09:20
    Temat: Odp: Problem z gwarancja
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik Lyjo <p...@e...pw.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b85i1p$uod$...@j...coi.pw.edu.pl...
    > Kupilem niecaly rok temu czesc do komputera ktora teraz szwankuje.
    Odnioslem
    > ja do sklepu - sprzedawca przyjol i wystawil rewers gwarancji. Po jakims
    > czasie zadzwonil i powiedzial ze nie moze znalezc faktury zakupu i pewnie
    u
    > niego nie kupowalem, poza tym on nie bedzie nic robil. Gwarancji pisemnej
    > nie mam - mam juz tylko ten rewers ze sprzet przyjety do naprawy. Co mam
    > robic dalej - straszyc go rzecznikiem spraw konsumenta?
    >
    Znalezc fakture?

    Pozdrawiam

    --
    Depi.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 23.04.03 16:24 Lyjo
  • 24.04.03 14:19 Lyjo

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1