-
1. Data: 2003-04-23 09:14:37
Temat: Problem z gwarancja
Od: "Lyjo" <p...@e...pw.edu.pl>
Kupilem niecaly rok temu czesc do komputera ktora teraz szwankuje. Odnioslem
ja do sklepu - sprzedawca przyjol i wystawil rewers gwarancji. Po jakims
czasie zadzwonil i powiedzial ze nie moze znalezc faktury zakupu i pewnie u
niego nie kupowalem, poza tym on nie bedzie nic robil. Gwarancji pisemnej
nie mam - mam juz tylko ten rewers ze sprzet przyjety do naprawy. Co mam
robic dalej - straszyc go rzecznikiem spraw konsumenta?
--
Pozdrawiam
Lyjo
-
2. Data: 2003-04-23 09:51:32
Temat: Re: Problem z gwarancja
Od: Marcin Debowski <a...@n...net>
In article <b85i1p$uod$1@julia.coi.pw.edu.pl>, Lyjo wrote:
> Kupilem niecaly rok temu czesc do komputera ktora teraz szwankuje. Odnioslem
> ja do sklepu - sprzedawca przyjol i wystawil rewers gwarancji. Po jakims
> czasie zadzwonil i powiedzial ze nie moze znalezc faktury zakupu i pewnie u
> niego nie kupowalem, poza tym on nie bedzie nic robil. Gwarancji pisemnej
> nie mam - mam juz tylko ten rewers ze sprzet przyjety do naprawy. Co mam
> robic dalej - straszyc go rzecznikiem spraw konsumenta?
PIHem. A jak nie poskutkuje to na straszeniu nie poprzestać.
--
Marcin
-
3. Data: 2003-04-23 12:09:20
Temat: Odp: Problem z gwarancja
Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
Użytkownik Lyjo <p...@e...pw.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b85i1p$uod$...@j...coi.pw.edu.pl...
> Kupilem niecaly rok temu czesc do komputera ktora teraz szwankuje.
Odnioslem
> ja do sklepu - sprzedawca przyjol i wystawil rewers gwarancji. Po jakims
> czasie zadzwonil i powiedzial ze nie moze znalezc faktury zakupu i pewnie
u
> niego nie kupowalem, poza tym on nie bedzie nic robil. Gwarancji pisemnej
> nie mam - mam juz tylko ten rewers ze sprzet przyjety do naprawy. Co mam
> robic dalej - straszyc go rzecznikiem spraw konsumenta?
>
Znalezc fakture?
Pozdrawiam
--
Depi.
-
4. Data: 2003-04-23 16:24:13
Temat: Re: Problem z gwarancja
Od: "Lyjo" <p...@e...pw.edu.pl>
> Znalezc fakture?
Faktura z hurtowni zostala u nich wiec ja jej napewno nie mam.
-
5. Data: 2003-04-24 14:19:33
Temat: Re: Problem z gwarancja
Od: "Lyjo" <p...@e...pw.edu.pl>
Sprzet przyjety byl na gwarancje na podstawie stickersa (naklejki
firmowej sklepu z data kiedy gwarancja uplywa). Niektorzy po prostu nie
wypisuja gwarancji tylko zawierzaja takim naklejka (czesto stosowane w
branzy komputerowej) - dlatego sprzet byl przyjety. Jak sie domyslam oni
kupili go w hurtowni ale najwyrazniej zgubili swoja fakture i hurtownia
teraz od nich nie chce przyjac sprzetu.Tlumaczone tez mialem ze zle wypisali
tego stickersa i najwyrazniej sie musial ktos pomylic przy sprzedarzy mi
sprzetu. Tylko ze mnie malo to obchodzi bo sprzet ma gwarancje 12m-cy i
jeszcze nie uplynela. Na rewersie wydanym mi jest rodzaj sprzetu (dokladny
opis), data oddania, data uplywu gwarancji i pieczatka sklepu - wszystko sie
zgadza poza tym ze chca teraz rewers z powrotem i chca mi oddac niesprawna
karte.
--
Pozdrawiam
Lyjo