eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z gwarancjaProblem z gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.pw.edu
    .pl!not-for-mail
    From: "Lyjo" <p...@e...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z gwarancja
    Date: Wed, 23 Apr 2003 11:14:37 +0200
    Organization: Warsaw University of Technology
    Lines: 13
    Message-ID: <b85i1p$uod$1@julia.coi.pw.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: lyjo.bmbratniak.pw.edu.pl
    X-Trace: julia.coi.pw.edu.pl 1051085689 31501 10.4.169.5 (23 Apr 2003 08:14:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@p...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Apr 2003 08:14:49 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:142080
    [ ukryj nagłówki ]

    Kupilem niecaly rok temu czesc do komputera ktora teraz szwankuje. Odnioslem
    ja do sklepu - sprzedawca przyjol i wystawil rewers gwarancji. Po jakims
    czasie zadzwonil i powiedzial ze nie moze znalezc faktury zakupu i pewnie u
    niego nie kupowalem, poza tym on nie bedzie nic robil. Gwarancji pisemnej
    nie mam - mam juz tylko ten rewers ze sprzet przyjety do naprawy. Co mam
    robic dalej - straszyc go rzecznikiem spraw konsumenta?

    --
    Pozdrawiam
    Lyjo



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1