eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z gwarancjaRe: Problem z gwarancja
  • Data: 2003-04-23 09:51:32
    Temat: Re: Problem z gwarancja
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <b85i1p$uod$1@julia.coi.pw.edu.pl>, Lyjo wrote:
    > Kupilem niecaly rok temu czesc do komputera ktora teraz szwankuje. Odnioslem
    > ja do sklepu - sprzedawca przyjol i wystawil rewers gwarancji. Po jakims
    > czasie zadzwonil i powiedzial ze nie moze znalezc faktury zakupu i pewnie u
    > niego nie kupowalem, poza tym on nie bedzie nic robil. Gwarancji pisemnej
    > nie mam - mam juz tylko ten rewers ze sprzet przyjety do naprawy. Co mam
    > robic dalej - straszyc go rzecznikiem spraw konsumenta?

    PIHem. A jak nie poskutkuje to na straszeniu nie poprzestać.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1