eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo pracy, a kupa pracownika › Prawo pracy, a kupa pracownika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Kuba qpcio Rosinski <q...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo pracy, a kupa pracownika
    Date: Fri, 25 Jan 2008 20:20:20 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 14
    Message-ID: <fndcp7$kr2$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dno194.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1201288807 21346 83.24.96.194 (25 Jan 2008 19:20:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Jan 2008 19:20:07 +0000 (UTC)
    X-Sender: qNA5q3gnerntMbKq69ptoXFY+8vBRF5L
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:513081
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Googlałem, googlałem, ale nie wygooglałem, jeśli temat był poruszany
    przepraszam i proszę o krótkiego linka... no ale do rzeczy:
    Mamy nowe biuro, które przypada w tej chwili na ok 45 pracowników, ale
    ma jeszcze ok 30 być zatrudnionych. Czy są jakieś konkretne przepisy
    regulujące jak w tym biurze mają wyglądać łazienki, ilość sanitariatów itd?
    Znalazłem coś, że jeśli pracowników jest więcej niż 5, to nie mogą być
    koedukacyjne, ale też bez żadnego paragrafu :(
    Prosiłbym więc kogoś troszkę obeznanego o poradę :)

    Z góry dzięki i pozdrawiam!

    --
    Pozdrowienia, ..::Kuba qpcio Rosinski::..

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1