  • Data: 2009-11-29 09:00:58
    Temat: [Prawo pracy] Wypowiedzenia zmieniające a odprawa
    Od: Darek <n...@p...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakieś 2 lata temu firma w której pracowałem została przejęta przez
    inną. Obie są duże, w obu są związki zawodowe i obie firmy miały układy
    zbiorowe (może taka informacja ma znaczenie).
    Po półtora roku "nowemu" pracodawcy zachciało się dostosowywać umowy
    tych przejętych pracowników do swoich warunków.
    Otrzymałem porozumienie do podpisania w którym najważniejsze zmiany dla
    mnie to min. zmiana stanowiska z menadżerskiego na specjalistę,
    możliwość pracy w soboty i równoważny czas pracy (to co zapamiętałem)
    Nie podpisałem i następnym krokiem jest wręczenie mi wypowiedzenia
    zmieniającego.
    I teraz moje pytanie - czy odrzucając takie wypowiedzenie mam prawo do
    odprawy?

    Darek