eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo konsumenckie-kto ma wymienic towar?Prawo konsumenckie-kto ma wymienic towar?
  • Data: 2006-10-16 06:57:14
    Temat: Prawo konsumenckie-kto ma wymienic towar?
    Od: "dropsec" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Mam taka sytuacje, sprzedaje przez allegro telefony (jako firma). Jednak ja
    nabywam je rowniez od osob fizycznych lub czasem od firm (ale nie zwiazanych
    z ta branza) np. po przedluzeniu abonamentu.
    Sprzedalem jeden z telefonow wartosci okolo 1000 zl klientowi, ktory na
    drugi dzien dal mi znac ze cos nie tak jest z telefonem, zaniosl go do
    salonu plusa i naprawili mu (za darmo w ramach gwarnacji), po czym
    stwierdzil ze znowu jest cos nie tak, zaniosl drugi raz do naprawy.
    Naprawili i oddali - jednak klient twierdzi ze dalej jest nie naprawiony.
    TEraz glowne pytanie, kto powinien mu wymienic telefon JA czy tez FIRMA
    NOKIA (EWEN. SALON PLUSA) ? Na mojej aukcji bylo napisane "gwarancja
    producenta" Gdyby to byla moja gwarancja to owszem, ale ja nawet nie mam
    skad tego telefonu wziasc zeby mu wymienic, a druga sprawa nie mam serwisu
    wlasnego.

    Co wy na to?

    Dzieki
    Radek

    --
    TELEFONY KOMÓRKOWE - SKUP - SPRZEDAŻ - DOŁADOWANIA ON-LINE - www.getfon.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1