eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo konsumenckie-kto ma wymienic towar?Re: Prawo konsumenckie-kto ma wymienic towar?
  • Data: 2006-10-16 09:50:58
    Temat: Re: Prawo konsumenckie-kto ma wymienic towar?
    Od: "dropsec" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    A ja mam pomysl taki ze nie zgadzam sie na zwrot kasy, moge mu to naprawic i
    zrobie tak ze zaniose sam to do serwisu nokii (bo i tak gwarancja jest wazna
    nadal od NOKI) i oddam mu naprawiona, tylko czy moze tak byc w kolko jesli
    okaze sie ze nie naprawili jej dobrze ?

    W sumie klient odbieral to osobiscie i sprawdzal telefon przy mnie. minelo 2
    m-ce.


    --
    TELEFONY KOMÓRKOWE - SKUP - SPRZEDAŻ - DOŁADOWANIA ON-LINE - www.getfon.pl

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:huqb04-oqu.ln1@ziutka.router...
    > Dnia 16.10.2006 dropsec <d...@i...pl> napisał/a:
    > > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości
    > >> Wymienic nie ma obowiazku nikt, chyba ze reklamuje z tyt. gwarancji i
    ze
    > >> tak stoi w dokumencie gwarancyjnym. Jesli 2xtak, to gwarant.
    > > Tzn. ja gwarancji zadnej nie udzielam, nie mam takiego zapisu w aukcji,
    (co
    > > chyba jest jakby umową ?).
    >
    > No ale jakis gwarant jak rozumiem jest skoro zareklamowal nie u Ciebie?
    > Watpie aby plus czy co to tam bylo przyjal w tej sytuacji z tyt.
    > niezgodnosci :)
    >
    > >> Obawiam sie, ze jesli klient jest konsumentem i wpadnie na pomysl
    > >> reklamacji z tyt. niezgodnosci z umowa to bedziesz musial albo naprawic
    > >> albo wymienic albo odstapic od umowy (czyli zwrocic pieniadze). Jesli
    > >> reklamuje z tyt. gwarancji, to jw. czyli dokument gwarancyjny i
    gwarant.
    > > Tzn. z tyt. niezgodnosci z umowa - moze zglosic sie do mnie? Jedyna
    umowa to
    >
    > Jak najbardziej moze.
    >
    > > paragon ktory mu wydalem, acha i nawet teraz przypomina mi sie ze to nie
    > > bylo przez allegro, tam tylko widzial moja oferte.
    > > Natomiast towar reklamowal 2 razy na karte gwarancyjna z noki (tam sa
    > > wpisy).
    >
    > Umowa sprzedazy. Reguluje ja Kodeks Cywilny i dalsze przepisy szczegolne
    > (dla sprzedazy konsumenckiej)
    >
    > > TEraz straszy mnie ze byl u rzecznika praw konsumenta i sadem.
    >
    > Obawiam sie, ze moze. Twoim obowiazkiem jako sprzedawcy jest doprowadzic
    > towar do stanu zgodnego z umowa (pogooglaj troche bo jest duzo ntt a mi
    > sie nie chce wyjasniac rzeczy podstawowych, zacznij od stron Federacji
    > Konsumentow) co mozesz zrobic na 2 wymienione wczesniej sposoby a jesli
    > sie nie da to zwrot pieniedzy. Przy pierwszym podejsciu reklamacyjnym z
    > tyt. niezgodnosci, mozesz pod pewnymi warunkami nie zgodzic sie na wymiane
    > i zaproponowac naprawe, co Cie i tak jak rozumiem nie urzadza wiec jestes
    > MZ troche w kropce. Ile minelo czasu od zakupu?
    >
    > --
    > Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1