eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo konsumenckie-kto ma wymienic towar?Re: Prawo konsumenckie-kto ma wymienic towar?
  • Data: 2006-10-16 10:36:17
    Temat: Re: Prawo konsumenckie-kto ma wymienic towar?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 16.10.2006 dropsec <d...@i...pl> napisał/a:
    > A ja mam pomysl taki ze nie zgadzam sie na zwrot kasy, moge mu to naprawic i
    > zrobie tak ze zaniose sam to do serwisu nokii (bo i tak gwarancja jest wazna

    Tak, pomysł dobry. A teraz opowiedz, jak zmusisz klienta do wydania Tobie
    dokumentu gwarancyjnego i dowodu zakupu, jeśli z jakiś powodów będzie
    wymagany.

    > nadal od NOKI) i oddam mu naprawiona, tylko czy moze tak byc w kolko jesli
    > okaze sie ze nie naprawili jej dobrze ?

    Może być tak w kółko i co gorsza, masz tu mniejsze pole do popisu niż
    konsument.

    > W sumie klient odbieral to osobiscie i sprawdzal telefon przy mnie. minelo 2
    > m-ce.

    Nie istotne.

    PS. Odpowiadaj POD cytatem, bo Cię wszyscy znielubią.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1