eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo konsumenckie-kto ma wymienic towar? › Re: Prawo konsumenckie-kto ma wymienic towar?
  • Data: 2006-10-16 07:12:27
    Temat: Re: Prawo konsumenckie-kto ma wymienic towar?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 16.10.2006 dropsec <d...@i...pl> napisał/a:
    > Sprzedalem jeden z telefonow wartosci okolo 1000 zl klientowi, ktory na
    > drugi dzien dal mi znac ze cos nie tak jest z telefonem, zaniosl go do
    > salonu plusa i naprawili mu (za darmo w ramach gwarnacji), po czym
    > stwierdzil ze znowu jest cos nie tak, zaniosl drugi raz do naprawy.
    > Naprawili i oddali - jednak klient twierdzi ze dalej jest nie naprawiony.
    > TEraz glowne pytanie, kto powinien mu wymienic telefon JA czy tez FIRMA

    Wymienic nie ma obowiazku nikt, chyba ze reklamuje z tyt. gwarancji i ze
    tak stoi w dokumencie gwarancyjnym. Jesli 2xtak, to gwarant.

    > NOKIA (EWEN. SALON PLUSA) ? Na mojej aukcji bylo napisane "gwarancja
    > producenta" Gdyby to byla moja gwarancja to owszem, ale ja nawet nie mam
    > skad tego telefonu wziasc zeby mu wymienic, a druga sprawa nie mam serwisu
    > wlasnego.

    Obawiam sie, ze jesli klient jest konsumentem i wpadnie na pomysl
    reklamacji z tyt. niezgodnosci z umowa to bedziesz musial albo naprawic
    albo wymienic albo odstapic od umowy (czyli zwrocic pieniadze). Jesli
    reklamuje z tyt. gwarancji, to jw. czyli dokument gwarancyjny i gwarant.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1