  • Data: 2005-07-08 19:48:33
    Temat: Prawo autorskie i Settlers 2 GOLD za 10zł
    Od: "turbosx" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Gery.pl zaczął sprzedawać starsze gierki za pośrednictwem sms. A jest to
    idea jak najbardziej pozytywna. Informuje Was bo wielu dopytuje się gdzie
    coś kupić. I mam pytanie czy tak samo można sprzedawać książki?

    Link: http://klasyka.gery.pl/main.php?ID=plikir&y=338&d=1
    Legalnośc sklepiku potwierdza biur firmy:
    <START>
    turbosx napisał(a):
    > Witam!
    > Kupiłem u was gry za jakieś 100zł (http://klasyka.gery.pl) za SMSy i się
    > okazało że podobno one są nielegalne i niemacie żadnego prawa ich
    sprzedaży.
    > Czuje się oszukany, chciałbym żebyście oddali mi pieniądze.

    Zanim Pan napisze jakikolwiek list dobrze byłoby się
    zastanowić nad jego sensem.
    Owe gry, które są dla Pana nielegalne można
    dystrubuować ponieważ nie są w sprzedaży
    detalicznej. Jeżeli byłoby inaczej nie istniałby
    taki serwis.
    Kilka lat temu zanim powstał ten serwis dokładnie
    sprawdzaliśmy legalność ich dystrybuowania i prawo
    Polskie nie zabrania dystrybucji tego typu gier.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Gerard Grech

    Gery.pl - Polski Portal Tematyczny
    Startowy.com - Twoja Strona Startowa

    ul.Kołłątaja 24/24, 50-007 Wroclaw,
    tel/fax. 071/3432043, kom. 0508/356246
    e-mail: g...@f...gery.pl
    url: http://www.gery.pl, http://www.startowy.com
    -----
    1,5 mln unikalnych uzytkowników miesięcznie (wg.
    stat.pl)
    <KONIEC>

    No więc pytam się czy na tej zasadzie można sprzedawać książki i czemu
    gery.pl się za to niezabrał? Mam nadzieje że w przyszłości gery.pl weźnie
    się za produkcje pudełek na gry.