  • Data: 2004-10-24 09:08:13
    Temat: Prawo autorskie: Kod programu
    Od: "Mumas" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Proszę o odpowiedź na następujące pytanie:
    Napisałem kiedyś program (umowa o dzieło). W umowie była mowa
    o PROGRAMIE - nie o kodzie programu. Minęło już sporo czasu, bo
    więcej niz dwa lata i teraz te barany chcą ode mnie kod programu i
    grożą mi sądem jak im nie dam.
    1) czy mogą ode mnie żądać kodu jak w umowie o dzieło była mowa o
    PROGRAMIE?
    2) w Kodeksie Cywilnym jest art 646 który mówi :
    "Roszczenia wynikające z umowy o dzieło przedawniają się z upływem lat
    dwóch od dnia oddania dzieła,
    a jeżeli dzieło nie zostało oddane - od dnia, w którym zgodnie z
    treścią umowy miało być oddane."
    Czy oznacza to że mogą się "walić" i nic mi nie zrobią?
    Dzięki za odpowiedzi...